Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Зеленська, Лариса | |
dc.date.accessioned | 2025-01-03T07:11:08Z | |
dc.date.available | 2025-01-03T07:11:08Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Зеленська Л. Особливості організації логопедичної роботи з дітьми з синдромом Дауна у закладі дошкільної освіти: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Лариса Зеленська. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 81 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8628 | |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку світової освітньої парадигми її наріжним каменем виступає прагнення до соціальної адаптації осіб з особливими освітніми потребами. Вона передбачає формування нової культури й освітньої норми, у першу чергу формування толерантного, гуманістично спрямованого, із розумінням проблем, особистісно орієнтованого ставлення до фізично та інтелектуально неповносправних людей, забезпечення достатніх умов для їхньої інтеграції в суспільство. Мета дослідження – визначити та теоретично обґрунтувати особливості становлення і розвитку комунікативних навичок у дітей дошкільного віку із синдромом Дауна й розробити програму розвитку лінгвістичного компоненту мовлення з урахуванням структури порушення. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості організації логопедичної роботи з дітьми з синдромом Дауна у закладі дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 81 | uk_UA |