dc.contributor.author |
Кузьма, Вероніка |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-03T07:59:17Z |
|
dc.date.available |
2025-01-03T07:59:17Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Кузьма В. Особливості формування мовлення у молодших школярів з порушеннями розумового розвитку засобами логоритміки: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Вероніка Кузьма. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 67 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8629 |
|
dc.description.abstract |
На сучасному етапі розвитку спеціальної освіти особливої уваги набувають питання використання різних підходів до корекції відхилень у розвитку з урахуванням новітніх наукових даних про психофізіологічні механізми різних видів діяльності, про психомоторну структуру мовленнєвої діяльності та з урахуванням значущості принципу комплексного корекційного впливу на дітей з порушеннями у розвитку. Мета дослідження – з’ясувати особливості організації і проведення логоритмічних занять з учнями молодших класів з особливостями інтелектуального розвитку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01 Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування мовлення у молодших школярів з порушеннями розумового розвитку засобами логоритміки |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
67 |
uk_UA |