Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Кузьма, Вероніка | |
dc.date.accessioned | 2025-01-03T07:59:17Z | |
dc.date.available | 2025-01-03T07:59:17Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Кузьма В. Особливості формування мовлення у молодших школярів з порушеннями розумового розвитку засобами логоритміки: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Вероніка Кузьма. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 67 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8629 | |
dc.description.abstract | На сучасному етапі розвитку спеціальної освіти особливої уваги набувають питання використання різних підходів до корекції відхилень у розвитку з урахуванням новітніх наукових даних про психофізіологічні механізми різних видів діяльності, про психомоторну структуру мовленнєвої діяльності та з урахуванням значущості принципу комплексного корекційного впливу на дітей з порушеннями у розвитку. Мета дослідження – з’ясувати особливості організації і проведення логоритмічних занять з учнями молодших класів з особливостями інтелектуального розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості формування мовлення у молодших школярів з порушеннями розумового розвитку засобами логоритміки | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 67 | uk_UA |