ElarK-PNU

Особливості формування мовлення у молодших школярів з порушеннями розумового розвитку засобами логоритміки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кузьма, Вероніка
dc.date.accessioned 2025-01-03T07:59:17Z
dc.date.available 2025-01-03T07:59:17Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кузьма В. Особливості формування мовлення у молодших школярів з порушеннями розумового розвитку засобами логоритміки: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Вероніка Кузьма. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 67 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8629
dc.description.abstract На сучасному етапі розвитку спеціальної освіти особливої уваги набувають питання використання різних підходів до корекції відхилень у розвитку з урахуванням новітніх наукових даних про психофізіологічні механізми різних видів діяльності, про психомоторну структуру мовленнєвої діяльності та з урахуванням значущості принципу комплексного корекційного впливу на дітей з порушеннями у розвитку. Мета дослідження – з’ясувати особливості організації і проведення логоритмічних занять з учнями молодших класів з особливостями інтелектуального розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Особливості формування мовлення у молодших школярів з порушеннями розумового розвитку засобами логоритміки uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 67 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу