Репозиторий Dspace

Формування фонетичної складової мовлення у дітей з дислалією засобами дидактичних ігор

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Крива, Тетяна
dc.date.accessioned 2025-01-07T07:58:55Z
dc.date.available 2025-01-07T07:58:55Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Крива Т. Формування фонетичної складової мовлення у дітей з дислалією засобами дидактичних ігор: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Тетяна Крива. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 94 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8633
dc.description.abstract Надзвичайно важливою проблемою для дітей з дислалією є формування фонетико-фонематичної складової мовлення, оскільки це має важливе значення для психічного розвитку дошкільників, формування їх пізнавальної діяльності та здатності до понятійного мислення. Крім того, повноцінний розвиток звуковимови є необхідною умовою розширення уявлення дітей про навколишній світ та побудови нормальних соціальних контактів, що безпосередньо впливає на адаптацію дитини до будь-яких нових умов. Мета роботи – теоретично вивчити та практично обґрунтувати особливості корекції фонетичної складової мовлення у дітей з дислалією за допомогою дидактичної гри. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Формування фонетичної складової мовлення у дітей з дислалією засобами дидактичних ігор uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 94 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись