Репозиторий Dspace

Особливості формування довільної регуляції мовленнєвої діяльності у дітей дошкільного віку із заїканням

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Лаврущак, Альона
dc.date.accessioned 2025-01-09T08:35:22Z
dc.date.available 2025-01-09T08:35:22Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Лаврущак А. Особливості формування довільної регуляції мовленнєвої діяльності у дітей дошкільного віку із заїканням: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Альона Лаврущак. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 106 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8640
dc.description.abstract Важливими передумовами формування особистості дитини є розвиток здібностей володіти своєю поведінкою, умінням її регулювати та долати проблеми у різних видах діяльності. Формування довільних форм регуляції поведінки дає можливість реалізувати складні цілеспрямовані види загальної та мовленнєвої діяльності. Мета роботи – теоретично обґрунтувати, розробити та апробувати педагогічну технологію формування довільного регулювання мовленнєвої діяльності дошкільників із заїканням у процесі малювання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Особливості формування довільної регуляції мовленнєвої діяльності у дітей дошкільного віку із заїканням uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 106 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись