ElarK-PNU

Формування навичок спілкування у дошкільників із заїканням у процесі логопедичної роботи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сушанин, Вікторія
dc.date.accessioned 2025-01-28T07:53:37Z
dc.date.available 2025-01-28T07:53:37Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Сушанин В. Формування навичок спілкування у дошкільників із заїканням у процесі логопедичної роботи: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Вікторія Сушанин. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 84 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8682
dc.description.abstract Заїкання є одним з поширених, складних і тривалих порушень мовленнєвого розвитку. Воно характеризується складним симптомокомплексом та, у ряді випадків, невисокою ефективністю корекції. Виникаючи, найчастіше, у період найактивнішого формування мовлення (2-6 років), заїкання обмежує комунікативні можливості дитини, ускладнює соціальну адаптацію. Мета дослідження – теоретично обґрунтувати, розробити та апробувати модель логопедичної роботи з формування навичок спілкування у дошкільників із заїканням. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Формування навичок спілкування у дошкільників із заїканням у процесі логопедичної роботи uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 84 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу