DSpace Repository

Використання ігрових прийомів під час корекції звуковимови у дітей дошкільного віку

Show simple item record

dc.contributor.author Панчук, Оксана
dc.date.accessioned 2025-01-28T08:35:15Z
dc.date.available 2025-01-28T08:35:15Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Панчук О. Використання ігрових прийомів під час корекції звуковимови у дітей дошкільного віку: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Оксана Панчук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 99 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8683
dc.description.abstract Якісний та своєчасний розвиток звуковимови – важлива умова повноцінного мовленнєвого розвитку дошкільника. У ході гри дошкільники мають можливість здійснювати конкретні дії, які зумовлюють мовленнєву активність, яка, в свою чергу, обумовлює подальший хід гри. Таким чином, застосування гри під час логопедичної корекції дозволяє досягти поставленої мети граючись. Ігрові прийоми спрямовані не лише на розвиток мовленнєвої компетенції, але й допомагають уникнути перенапруження та підвищують пізнавальну активність дитини. Мета роботи – дослідити ефективність використання різних видів ігрових прийомів як засобу корекції звукової сторони мовлення у дітей середнього дошкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Використання ігрових прийомів під час корекції звуковимови у дітей дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 99 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account