Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Панчук, Оксана | |
dc.date.accessioned | 2025-01-28T08:35:15Z | |
dc.date.available | 2025-01-28T08:35:15Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Панчук О. Використання ігрових прийомів під час корекції звуковимови у дітей дошкільного віку: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Оксана Панчук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 99 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8683 | |
dc.description.abstract | Якісний та своєчасний розвиток звуковимови – важлива умова повноцінного мовленнєвого розвитку дошкільника. У ході гри дошкільники мають можливість здійснювати конкретні дії, які зумовлюють мовленнєву активність, яка, в свою чергу, обумовлює подальший хід гри. Таким чином, застосування гри під час логопедичної корекції дозволяє досягти поставленої мети граючись. Ігрові прийоми спрямовані не лише на розвиток мовленнєвої компетенції, але й допомагають уникнути перенапруження та підвищують пізнавальну активність дитини. Мета роботи – дослідити ефективність використання різних видів ігрових прийомів як засобу корекції звукової сторони мовлення у дітей середнього дошкільного віку. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Використання ігрових прийомів під час корекції звуковимови у дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 99 | uk_UA |