Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ткачук, Маргарита | |
dc.date.accessioned | 2025-01-29T13:06:55Z | |
dc.date.available | 2025-01-29T13:06:55Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Ткачук М. Особливості логопедичної роботи з розвитку словотворчих умінь у дітей дошкільного віку зі стертою дизартрією: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Маргарита Ткачук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 89 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8687 | |
dc.description.abstract | На сьогодні не існує єдиного термінологічного підходу до позначення такого мовного розладу, як дизартрія. Недостатньо вивченими є питання, які стосуються формування словотворчих умінь у дітей із зазначеним мовним розладом, відсутні експериментальні дані про характер і специфіку порушень словотвору при легкому ступені дизартрії. Крім всього іншого, недостатньо диференційованими (залежно від механізму та структури дефекту) при різних проявах стертої дизартрії залишаються існуючі методи корекційно-логопедичної роботи. Не до кінця вирішеною на сьогодні є проблема розробки науково-обґрунтованої системи лінгвістичного матеріалу, що використовується для закріплення мовленнєвих умінь, в тому числі словотворчих, у дітей зі стертою дизартрією. Мета роботи – визначити оптимальні шляхи корекційно-логопедичної роботи з розвитку словотворчих умінь у дітей старшого дошкільного віку зі стертою дизартрією. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості логопедичної роботи з розвитку словотворчих умінь у дітей дошкільного віку зі стертою дизартрією | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 89 | uk_UA |