ElarK-PNU

Особливості логопедичної роботи з розвитку словотворчих умінь у дітей дошкільного віку зі стертою дизартрією

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ткачук, Маргарита
dc.date.accessioned 2025-01-29T13:06:55Z
dc.date.available 2025-01-29T13:06:55Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Ткачук М. Особливості логопедичної роботи з розвитку словотворчих умінь у дітей дошкільного віку зі стертою дизартрією: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Маргарита Ткачук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 89 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8687
dc.description.abstract На сьогодні не існує єдиного термінологічного підходу до позначення такого мовного розладу, як дизартрія. Недостатньо вивченими є питання, які стосуються формування словотворчих умінь у дітей із зазначеним мовним розладом, відсутні експериментальні дані про характер і специфіку порушень словотвору при легкому ступені дизартрії. Крім всього іншого, недостатньо диференційованими (залежно від механізму та структури дефекту) при різних проявах стертої дизартрії залишаються існуючі методи корекційно-логопедичної роботи. Не до кінця вирішеною на сьогодні є проблема розробки науково-обґрунтованої системи лінгвістичного матеріалу, що використовується для закріплення мовленнєвих умінь, в тому числі словотворчих, у дітей зі стертою дизартрією. Мета роботи – визначити оптимальні шляхи корекційно-логопедичної роботи з розвитку словотворчих умінь у дітей старшого дошкільного віку зі стертою дизартрією. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Особливості логопедичної роботи з розвитку словотворчих умінь у дітей дошкільного віку зі стертою дизартрією uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 89 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу