dc.contributor.author |
Бойко, Іванна |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-29T13:30:53Z |
|
dc.date.available |
2025-01-29T13:30:53Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Бойко І. Особливості слухової і зорової уваги у дошкільників із заїканням у контексті логопедичної корекції: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Іванна Бойко. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 85 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8688 |
|
dc.description.abstract |
Для дошкільників увага є важливим психічним процесом, який сприяє кращому сприйняттю та запам’ятовуванню необхідної інформації. Саме тому діти із заїканням потрапляють у «групу ризику», у зв’язку з тим, що у них виникають труднощі при засвоєнні програми закладу дошкільної освіти. Оскільки увага – один із основних психічних процесів, її розлад провокує проблеми формування інших процесів, які відіграють у навчанні і становленні особистості дитини важливу роль. Мета роботи – виявити специфіку розвитку слухової і зорової уваги, розробити й апробувати серію ігор та ігрових прийомів для корекції і розвитку уваги у дітей старшого дошкільного віку із заїканням. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01. Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості слухової і зорової уваги у дошкільників із заїканням у контексті логопедичної корекції |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
85 |
uk_UA |