Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Бойко, Іванна | |
dc.date.accessioned | 2025-01-29T13:30:53Z | |
dc.date.available | 2025-01-29T13:30:53Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Бойко І. Особливості слухової і зорової уваги у дошкільників із заїканням у контексті логопедичної корекції: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Іванна Бойко. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 85 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8688 | |
dc.description.abstract | Для дошкільників увага є важливим психічним процесом, який сприяє кращому сприйняттю та запам’ятовуванню необхідної інформації. Саме тому діти із заїканням потрапляють у «групу ризику», у зв’язку з тим, що у них виникають труднощі при засвоєнні програми закладу дошкільної освіти. Оскільки увага – один із основних психічних процесів, її розлад провокує проблеми формування інших процесів, які відіграють у навчанні і становленні особистості дитини важливу роль. Мета роботи – виявити специфіку розвитку слухової і зорової уваги, розробити й апробувати серію ігор та ігрових прийомів для корекції і розвитку уваги у дітей старшого дошкільного віку із заїканням. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості слухової і зорової уваги у дошкільників із заїканням у контексті логопедичної корекції | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 85 | uk_UA |