ElarK-PNU

Особливості слухової і зорової уваги у дошкільників із заїканням у контексті логопедичної корекції

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бойко, Іванна
dc.date.accessioned 2025-01-29T13:30:53Z
dc.date.available 2025-01-29T13:30:53Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Бойко І. Особливості слухової і зорової уваги у дошкільників із заїканням у контексті логопедичної корекції: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Іванна Бойко. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 85 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8688
dc.description.abstract Для дошкільників увага є важливим психічним процесом, який сприяє кращому сприйняттю та запам’ятовуванню необхідної інформації. Саме тому діти із заїканням потрапляють у «групу ризику», у зв’язку з тим, що у них виникають труднощі при засвоєнні програми закладу дошкільної освіти. Оскільки увага – один із основних психічних процесів, її розлад провокує проблеми формування інших процесів, які відіграють у навчанні і становленні особистості дитини важливу роль. Мета роботи – виявити специфіку розвитку слухової і зорової уваги, розробити й апробувати серію ігор та ігрових прийомів для корекції і розвитку уваги у дітей старшого дошкільного віку із заїканням. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Особливості слухової і зорової уваги у дошкільників із заїканням у контексті логопедичної корекції uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 85 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу