Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вовк, Ірина | |
dc.date.accessioned | 2025-01-30T06:55:20Z | |
dc.date.available | 2025-01-30T06:55:20Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Вовк І. Особливості формування синтаксичної складової у дітей із загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Ірина Вовк. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 79 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8690 | |
dc.description.abstract | Вивчення синтаксичної складової мовлення посідає особливе місце у курсі української мови, який вивчають діти в закладі загальної середньої освіти. Це обумовлюється роллю мови як засобу формування і вираження думки, як засобу спілкування між людьми. Лише на синтаксичному рівні мовної системи виявляється функціональна значимість одиниць усіх інших рівнів, їхня участь у досягненні цілей комунікації. Мета роботи – обґрунтування організаційно-методичних засад навчання синтаксису й організація роботи щодо формування мовно-граматичної компетенції учнів із загальним недорозвитком мовлення під час засвоєння синтаксичного матеріалу для визначення оптимальної моделі логопедичного супроводу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості формування синтаксичної складової у дітей із загальним недорозвитком мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 79 | uk_UA |