ElarK-PNU

Особливості розвитку лексичної системи мовлення у дітей із затримкою психічного розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Куца, Наталія
dc.date.accessioned 2025-01-30T07:29:36Z
dc.date.available 2025-01-30T07:29:36Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Куца Н. Особливості розвитку лексичної системи мовлення у дітей із затримкою психічного розвитку: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Наталія Куца. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 89 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8691
dc.description.abstract На сьогодні, незважаючи на досить вагомі напрацювання в напрямку розвитку мовлення дітей із затримкою психічного розвитку, проблема комплексного підходу до розвитку мовлення у дітей із затримкою психічного розвитку в умовах навчального закладу розкрита недостатньо. Мета роботи – теоретично обґрунтувати та емпірично дослідити проблему особливостей лексико-семантичного аспекту мовлення дітей із затримкою психічного розвитку, а також експериментально апробувати методики діагностики та корекції особливостей лексичного узагальнення й використання родо-видових понять дітьми із затримкою психічного розвитку у власному мовленні. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Особливості розвитку лексичної системи мовлення у дітей із затримкою психічного розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 89 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу