dc.contributor.author |
Лакуста, Мар’яна |
|
dc.date.accessioned |
2025-01-30T09:52:57Z |
|
dc.date.available |
2025-01-30T09:52:57Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Лакуста М. Психолого-педагогічний супровід дітей із ЗПР в умовах інклюзивного навчання: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Мар’яна Лакуста. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 83 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8692 |
|
dc.description.abstract |
Для успішного виховання дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку необхідно формувати пізнавальні інтереси, які мають велике значення для розвитку особистості, оскільки вони спонукають до пошуку нових знань, нових умінь, нових способів роботи, роблять діяльність дитини більш активною, енергійною в цих пошуках. Мета роботи – розробити та апробувати корекційно-розвивальну програму щодо розвитку пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01. Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Психолого-педагогічний супровід дітей із ЗПР в умовах інклюзивного навчання |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
83 |
uk_UA |