Репозиторий Dspace

Психолого-педагогічний супровід дітей із ЗПР в умовах інклюзивного навчання

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Лакуста, Мар’яна
dc.date.accessioned 2025-01-30T09:52:57Z
dc.date.available 2025-01-30T09:52:57Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Лакуста М. Психолого-педагогічний супровід дітей із ЗПР в умовах інклюзивного навчання: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Мар’яна Лакуста. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8692
dc.description.abstract Для успішного виховання дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку необхідно формувати пізнавальні інтереси, які мають велике значення для розвитку особистості, оскільки вони спонукають до пошуку нових знань, нових умінь, нових способів роботи, роблять діяльність дитини більш активною, енергійною в цих пошуках. Мета роботи – розробити та апробувати корекційно-розвивальну програму щодо розвитку пізнавальної діяльності дітей старшого дошкільного віку із затримкою психічного розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Психолого-педагогічний супровід дітей із ЗПР в умовах інклюзивного навчання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 83 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись