ElarK-PNU

Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями мовлення в інклюзивних закладах загальної середньої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пнівчук, Алла
dc.date.accessioned 2025-01-31T07:44:57Z
dc.date.available 2025-01-31T07:44:57Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Пнівчук А. Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями мовлення в інклюзивних закладах загальної середньої освіти: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Алла Пнівчук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 74 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8693
dc.description.abstract Питання впровадження інклюзивної освіти стало актуальним та нагальним для вітчизняної педагогічної науки та практики як альтернативний і дієвий механізм поліпшення процесів адаптації та соціалізації дітей з особливими освітніми потребами. У соціальній політиці підтримки дітей з порушеннями розвитку, в тому числі із порушеннями мовлення, інклюзивна освіта стала визначальним концептом реформування системи здобуття освіти. Мета роботи – визначити основні завдання психолого-педагогічного супроводу дітей молодшого шкільного віку із порушеннями мовлення в освітньому процесі в умовах інклюзивного навчання. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями мовлення в інклюзивних закладах загальної середньої освіти uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 74 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу