Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пнівчук, Алла | |
dc.date.accessioned | 2025-01-31T07:44:57Z | |
dc.date.available | 2025-01-31T07:44:57Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Пнівчук А. Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями мовлення в інклюзивних закладах загальної середньої освіти: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Алла Пнівчук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 74 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8693 | |
dc.description.abstract | Питання впровадження інклюзивної освіти стало актуальним та нагальним для вітчизняної педагогічної науки та практики як альтернативний і дієвий механізм поліпшення процесів адаптації та соціалізації дітей з особливими освітніми потребами. У соціальній політиці підтримки дітей з порушеннями розвитку, в тому числі із порушеннями мовлення, інклюзивна освіта стала визначальним концептом реформування системи здобуття освіти. Мета роботи – визначити основні завдання психолого-педагогічного супроводу дітей молодшого шкільного віку із порушеннями мовлення в освітньому процесі в умовах інклюзивного навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Психолого-педагогічний супровід дітей з порушеннями мовлення в інклюзивних закладах загальної середньої освіти | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 74 | uk_UA |