dc.contributor.author |
Побережник, Віталіна |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-03T07:35:44Z |
|
dc.date.available |
2025-02-03T07:35:44Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Побережник В. Розвиток пізнавальної діяльності у дітей молодшого шкільного віку з дисграфією: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Віталіна Побережник. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 124 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8698 |
|
dc.description.abstract |
Порушення письма є найпоширенішим явищем у дітей молодшого шкільного віку. Труднощі, пов’язані з оволодінням писемним мовленням, часто є причиною стійкої неуспішності, шкільної дезадаптації, відхилень у формуванні дитини. У зв’язку з цим одним із актуальних завдань логопедії залишається пошук оптимальних шляхів корекції дисграфії. Мета роботи – обґрунтування, розробка та апробація методики розвитку пізнавальної діяльності у молодших школярів з дисграфією. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01. Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Розвиток пізнавальної діяльності у дітей молодшого шкільного віку з дисграфією |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
124 |
uk_UA |