Репозиторий Dspace

Розвиток пізнавальної діяльності у дітей молодшого шкільного віку з дисграфією

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Побережник, Віталіна
dc.date.accessioned 2025-02-03T07:35:44Z
dc.date.available 2025-02-03T07:35:44Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Побережник В. Розвиток пізнавальної діяльності у дітей молодшого шкільного віку з дисграфією: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Віталіна Побережник. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 124 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8698
dc.description.abstract Порушення письма є найпоширенішим явищем у дітей молодшого шкільного віку. Труднощі, пов’язані з оволодінням писемним мовленням, часто є причиною стійкої неуспішності, шкільної дезадаптації, відхилень у формуванні дитини. У зв’язку з цим одним із актуальних завдань логопедії залишається пошук оптимальних шляхів корекції дисграфії. Мета роботи – обґрунтування, розробка та апробація методики розвитку пізнавальної діяльності у молодших школярів з дисграфією. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Розвиток пізнавальної діяльності у дітей молодшого шкільного віку з дисграфією uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 124 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись