Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Побережник, Віталіна | |
dc.date.accessioned | 2025-02-03T07:35:44Z | |
dc.date.available | 2025-02-03T07:35:44Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Побережник В. Розвиток пізнавальної діяльності у дітей молодшого шкільного віку з дисграфією: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Віталіна Побережник. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 124 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8698 | |
dc.description.abstract | Порушення письма є найпоширенішим явищем у дітей молодшого шкільного віку. Труднощі, пов’язані з оволодінням писемним мовленням, часто є причиною стійкої неуспішності, шкільної дезадаптації, відхилень у формуванні дитини. У зв’язку з цим одним із актуальних завдань логопедії залишається пошук оптимальних шляхів корекції дисграфії. Мета роботи – обґрунтування, розробка та апробація методики розвитку пізнавальної діяльності у молодших школярів з дисграфією. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Розвиток пізнавальної діяльності у дітей молодшого шкільного віку з дисграфією | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 124 | uk_UA |