Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Уляшкевич, Тетяна | |
dc.date.accessioned | 2025-02-17T07:33:28Z | |
dc.date.available | 2025-02-17T07:33:28Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Уляшкевич Т. Формування дієслівного словника у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення засобами ігрової діяльності: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Тетяна Уляшкевич. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 79 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8764 | |
dc.description.abstract | У системі початкового навчання проблема розвитку мовлення є однією з найважливіших, оскільки воно є основним засобом спілкування, передачі та засвоєння інформації, обміну почуттями і думками. У дітей з порушеннями психофізичного розвитку наявне відставання у мовленнєвому розвитку, що в умовах реалізації освітніх завдань перешкоджає формуванню лексичної компетентності у молодших школярів. Мета дослідження – розроблення методичного забезпечення формування дієслівної лексики у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення засобами ігрової діяльності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування дієслівного словника у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення засобами ігрової діяльності | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 79 | uk_UA |