ElarK-PNU

Формування емотивної лексики у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення IV рівня

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кудринецька, Анна
dc.date.accessioned 2025-02-17T08:16:57Z
dc.date.available 2025-02-17T08:16:57Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Кудринецька А. Формування емотивної лексики у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення IV рівня: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Анна Кудринецька. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8765
dc.description.abstract Розвиток лексичної сторони мовлення, у тому числі емотивної лексики, є однією з умов успішної інтеграції дітей з тяжкими порушеннями мовлення в освітні організації. Одним із основних завдань корекційного навчання та виховання дітей із загальним недорозвиненням мовлення є практичне засвоєння лексичних засобів мовлення. Мета дослідження – розроблення методичного забезпечення формування дієслівної лексики у молодших школярів з тяжкими порушеннями мовлення засобами ігрової діяльності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Формування емотивної лексики у дітей дошкільного віку з загальним недорозвиненням мовлення IV рівня uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 83 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу