dc.contributor.author |
Пачевська, Вероніка |
|
dc.date.accessioned |
2025-02-26T08:25:49Z |
|
dc.date.available |
2025-02-26T08:25:49Z |
|
dc.date.issued |
2023 |
|
dc.identifier.citation |
Пачевська В. Особливості використання лялько-терапії при корекції заїкання у дітей дошкільного віку: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Вероніка Пачевська. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 88 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8797 |
|
dc.description.abstract |
Крім таких традиційних для логопедичної практики методів корекції як логопедичні гімнастика, вправи, ритміка, можна виділити і такий нетрадиційний метод лікування, як лялько-терапія. Лялько-терапія – це метод комплексного впливу на дітей для збагачення і закріплення знань. В основі цього підходу лежать дані нейропсихологічних досліджень, згідно з якими активне мовлення дитини залежить від розвитку дрібної моторики, тому різноманітні рухи пальців руки при роботі з лялькою сприяють впорядкуванню та узгодженості мовлення дитини, яка заїкається. Таким чином, лялька відволікає увагу дитини від мовних труднощів. Мета роботи – вивчити ефективність використання лялько-терапії у процесі логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку із заїканням. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.01. Логопедія |
uk_UA |
dc.title |
Особливості використання лялько-терапії при корекції заїкання у дітей дошкільного віку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
88 |
uk_UA |