Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Пачевська, Вероніка | |
dc.date.accessioned | 2025-02-26T08:25:49Z | |
dc.date.available | 2025-02-26T08:25:49Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Пачевська В. Особливості використання лялько-терапії при корекції заїкання у дітей дошкільного віку: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Вероніка Пачевська. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 88 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8797 | |
dc.description.abstract | Крім таких традиційних для логопедичної практики методів корекції як логопедичні гімнастика, вправи, ритміка, можна виділити і такий нетрадиційний метод лікування, як лялько-терапія. Лялько-терапія – це метод комплексного впливу на дітей для збагачення і закріплення знань. В основі цього підходу лежать дані нейропсихологічних досліджень, згідно з якими активне мовлення дитини залежить від розвитку дрібної моторики, тому різноманітні рухи пальців руки при роботі з лялькою сприяють впорядкуванню та узгодженості мовлення дитини, яка заїкається. Таким чином, лялька відволікає увагу дитини від мовних труднощів. Мета роботи – вивчити ефективність використання лялько-терапії у процесі логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку із заїканням. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості використання лялько-терапії при корекції заїкання у дітей дошкільного віку | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 88 | uk_UA |