ElarK-PNU

Особливості використання лялько-терапії при корекції заїкання у дітей дошкільного віку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пачевська, Вероніка
dc.date.accessioned 2025-02-26T08:25:49Z
dc.date.available 2025-02-26T08:25:49Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Пачевська В. Особливості використання лялько-терапії при корекції заїкання у дітей дошкільного віку: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Вероніка Пачевська. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 88 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8797
dc.description.abstract Крім таких традиційних для логопедичної практики методів корекції як логопедичні гімнастика, вправи, ритміка, можна виділити і такий нетрадиційний метод лікування, як лялько-терапія. Лялько-терапія – це метод комплексного впливу на дітей для збагачення і закріплення знань. В основі цього підходу лежать дані нейропсихологічних досліджень, згідно з якими активне мовлення дитини залежить від розвитку дрібної моторики, тому різноманітні рухи пальців руки при роботі з лялькою сприяють впорядкуванню та узгодженості мовлення дитини, яка заїкається. Таким чином, лялька відволікає увагу дитини від мовних труднощів. Мета роботи – вивчити ефективність використання лялько-терапії у процесі логопедичної роботи з дітьми дошкільного віку із заїканням. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Особливості використання лялько-терапії при корекції заїкання у дітей дошкільного віку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 88 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу