DSpace Repository

Корекція дислексії у дітей молодшого шкільного віку шляхом використання ігрових прийомів логопедичної роботи

Show simple item record

dc.contributor.author Половнікова, Людмила
dc.date.accessioned 2025-02-26T09:34:07Z
dc.date.available 2025-02-26T09:34:07Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Половнікова Л. Корекція дислексії у дітей молодшого шкільного віку шляхом використання ігрових прийомів логопедичної роботи: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Людмила Половнікова. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 118 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8798
dc.description.abstract Оволодіння грамотою є однією з важливих умов формування загальнонавчальних умінь і навичок у молодших школярів та їх подальшої соціальної адаптації. Порушення читання негативно впливають на весь процес навчання школяра, на його психічний і мовленнєвий розвиток. Своєчасне виявлення дислексійних порушень в учнів початкових класів, диференціація дислексії від помилок читання іншого характеру є надзвичайно важливими для побудови адекватної тактики навчання й ефективної системи корекційно-розвиткової логопедичної допомоги з урахуванням структури порушення дитини. Для покращення корекції дислексійних порушень у дітей, вмотивування їх до логопедичної роботи, особливого значення набувають ігрові прийоми. Мета роботи – обґрунтувати особливості дислексійних порушень молодших школярів та довести ефективність ігрових прийомів щодо корекції виявлених дислексійних порушень. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Корекція дислексії у дітей молодшого шкільного віку шляхом використання ігрових прийомів логопедичної роботи uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 118 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account