dc.contributor.author | Псарук, Ірина | |
dc.date.accessioned | 2025-02-26T13:20:31Z | |
dc.date.available | 2025-02-26T13:20:31Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Псарук І. Особливості формування описової лексики у молодших школярів з загальним недорозвитком мовлення IV рівня: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Ірина Псарук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 84 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8800 | |
dc.description.abstract | Описова лексика допомагає розвивати різні види сприймання: зоровий, слуховий, тактильний, а також формувати уміння для того, щоб виконувати розумові операції, розвивати пам’ять, увагу та комунікативні здібності до розгорнутого мовлення. Діти із загальним недорозвитком мовлення, у яких не сформовані лексичні процеси, не володіють достатніми описово-лексичними навичками для навчання у школі. Тому необхідно проводити своєчасну корекційну роботу, яка впливатиме на формування і розвиток зв’язного мовлення. Мета роботи – теоретично обґрунтувати й дослідити проблему вдосконалення психолого-педагогічного та логопедичного забезпечення з розвитку і корекції лексичної сторони мовлення у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвитком мовлення IV рівня. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості формування описової лексики у молодших школярів з загальним недорозвитком мовлення IV рівня | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 84 | uk_UA |