DSpace Repository

Особливості формування описової лексики у молодших школярів з загальним недорозвитком мовлення IV рівня

Show simple item record

dc.contributor.author Псарук, Ірина
dc.date.accessioned 2025-02-26T13:20:31Z
dc.date.available 2025-02-26T13:20:31Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Псарук І. Особливості формування описової лексики у молодших школярів з загальним недорозвитком мовлення IV рівня: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Ірина Псарук. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 84 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8800
dc.description.abstract Описова лексика допомагає розвивати різні види сприймання: зоровий, слуховий, тактильний, а також формувати уміння для того, щоб виконувати розумові операції, розвивати пам’ять, увагу та комунікативні здібності до розгорнутого мовлення. Діти із загальним недорозвитком мовлення, у яких не сформовані лексичні процеси, не володіють достатніми описово-лексичними навичками для навчання у школі. Тому необхідно проводити своєчасну корекційну роботу, яка впливатиме на формування і розвиток зв’язного мовлення. Мета роботи – теоретично обґрунтувати й дослідити проблему вдосконалення психолого-педагогічного та логопедичного забезпечення з розвитку і корекції лексичної сторони мовлення у дітей молодшого шкільного віку із загальним недорозвитком мовлення IV рівня. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Особливості формування описової лексики у молодших школярів з загальним недорозвитком мовлення IV рівня uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 84 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account