Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Серпутько, Ганна Петрівна | |
dc.date.accessioned | 2025-02-27T07:24:41Z | |
dc.date.available | 2025-02-27T07:24:41Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Серпутько Г. П. Особливості готовності дітей старшого дошкільного віку з дизартрією до навчання письма: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Ганна Петрівна Серпутько. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 75 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8801 | |
dc.description.abstract | Всебічний розвиток дітей з порушеннями мовлення є важливим надбанням дошкільного періоду життя, а сам процес підготовки до школи має забезпечити успішну соціальну інтеграцію дошкільника у шкільне життя. Дітям з дизартрією важко опанувати навички самообслуговування. Вони не в змозі виконати навіть найпростіші рухи, оскільки цей процес вимагає тонких диференційованих рухів рук і якісної просторової орієнтації. Успішне оволодіння дітьми письмом залежить від рівня сформованості психомоторики. Тому проблема формування психомоторики залишається актуальною. Мета роботи – вивчення особливостей готовності дітей старшого дошкільного віку з дизартрією до навчання письма. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості готовності дітей старшого дошкільного віку з дизартрією до навчання письма | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 75 | uk_UA |