Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Тетер, Тетяна | |
dc.date.accessioned | 2025-02-27T08:45:04Z | |
dc.date.available | 2025-02-27T08:45:04Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.citation | Тетер Т. Формування елементарних навичок спілкування у дітей раннього віку з розладами спектру аутизму: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Тетяна Тетер. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 152 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8803 | |
dc.description.abstract | Діти з розладами спектру аутизму мають труднощі набуття мовленнєвих навичок, що спричинює порушення комунікації, а також труднощі розуміння та використання як вербальної, так і невербальної поведінки у комунікативній взаємодії. Саме тому стає очевидною необхідність дослідження й оцінки мовленнєвих навичок дитини з аутизмом, а саме, здатності до розподілу та привертання уваги, здатності розпочинати й відгукуватися на соціальну взаємодію, становлення і використання комунікативних навичок. Мета роботи полягає у здійсненні наукового обґрунтування та виявлення особливостей розвитку мовлення дітей з розладами спектру аутизму раннього віку та визначення ефективності програми раннього втручання з формування елементарних мовленнєвих навичок у дітей з РАС. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01. Логопедія | uk_UA |
dc.title | Формування елементарних навичок спілкування у дітей раннього віку з розладами спектру аутизму | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 152 | uk_UA |