ElarK-PNU

Формування елементарних навичок спілкування у дітей раннього віку з розладами спектру аутизму

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тетер, Тетяна
dc.date.accessioned 2025-02-27T08:45:04Z
dc.date.available 2025-02-27T08:45:04Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Тетер Т. Формування елементарних навичок спілкування у дітей раннього віку з розладами спектру аутизму: магістерська роб.: 016.01. Логопедія / Тетяна Тетер. – Кам’янець-Подільський, 2023. – 152 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8803
dc.description.abstract Діти з розладами спектру аутизму мають труднощі набуття мовленнєвих навичок, що спричинює порушення комунікації, а також труднощі розуміння та використання як вербальної, так і невербальної поведінки у комунікативній взаємодії. Саме тому стає очевидною необхідність дослідження й оцінки мовленнєвих навичок дитини з аутизмом, а саме, здатності до розподілу та привертання уваги, здатності розпочинати й відгукуватися на соціальну взаємодію, становлення і використання комунікативних навичок. Мета роботи полягає у здійсненні наукового обґрунтування та виявлення особливостей розвитку мовлення дітей з розладами спектру аутизму раннього віку та визначення ефективності програми раннього втручання з формування елементарних мовленнєвих навичок у дітей з РАС. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01. Логопедія uk_UA
dc.title Формування елементарних навичок спілкування у дітей раннього віку з розладами спектру аутизму uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 152 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу