Репозиторий Dspace

Подолання конфліктної взаємодії у дітей дошкільного віку засобами ігрової терапії

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Муляр, Ольга Валентинівна
dc.date.accessioned 2025-03-18T07:44:26Z
dc.date.available 2025-03-18T07:44:26Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Муляр О. В. Подолання конфліктної взаємодії у дітей дошкільного віку засобами ігрової терапії: магістерська роб.: 053 Психологія / Ольга Валентинівна Муляр. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 99 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/8867
dc.description.abstract Гармонія комунікативних взаємин значною мірою впливає на емоційний стан дітей дошкільного віку. Водночас, конфлікти, які трапляються у закладах дошкільної освіти, наносять шкоду не лише дітям, а й конструктивній роботі спеціалістів різних ланок, зусилля яких спрямовані на всебічний розвиток дітей дошкільного віку. Зважаючи на це, подолання конфліктів у закладах дошкільної освіти є запорукою успішної роботи як з питань соціальної адаптації, так і з питань загального особистісного розвитку. Мета дослідження – виявлення ефективності засобів ігрової терапії у подоланні конфліктної взаємодії у дітей дошкільного віку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 053 Психологія uk_UA
dc.title Подолання конфліктної взаємодії у дітей дошкільного віку засобами ігрової терапії uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 99 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись