dc.contributor.author |
Олійник, Оксана Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-05T11:13:35Z |
|
dc.date.available |
2025-05-05T11:13:35Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Олійник О. В. Взаємодія фахівців інклюзивно-ресурсного центру з командою супроводу учнів з інтелектуальними порушеннями у закладі загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Оксана Володимирівна Олійник. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 127 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9042 |
|
dc.description.abstract |
Організація інклюзивного простору для дітей з особливими освітніми потребами потребує чіткої командної роботи всіх учасників, що опирається на якісну комунікацію усіх учасників, скоординованість дій, застосування спільних підходів та стратегій у роботі з дитиною, взаємної підтримки та мотивації, активне залучення батьків до процесу супроводу та регулярний моніторинг ефективності командної роботи. Мета дослідження – розробити програму оптимізації процесу взаємодії фахівців-консультантів ІРЦ з учасниками команди супроводу дітей з порушенням інтелектуального розвитку легкого ступеня в умовах інклюзивного навчання. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Взаємодія фахівців інклюзивно-ресурсного центру з командою супроводу учнів з інтелектуальними порушеннями у закладі загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
127 |
uk_UA |