Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Олійник, Оксана Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-05T11:13:35Z | |
dc.date.available | 2025-05-05T11:13:35Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Олійник О. В. Взаємодія фахівців інклюзивно-ресурсного центру з командою супроводу учнів з інтелектуальними порушеннями у закладі загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Оксана Володимирівна Олійник. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 127 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9042 | |
dc.description.abstract | Організація інклюзивного простору для дітей з особливими освітніми потребами потребує чіткої командної роботи всіх учасників, що опирається на якісну комунікацію усіх учасників, скоординованість дій, застосування спільних підходів та стратегій у роботі з дитиною, взаємної підтримки та мотивації, активне залучення батьків до процесу супроводу та регулярний моніторинг ефективності командної роботи. Мета дослідження – розробити програму оптимізації процесу взаємодії фахівців-консультантів ІРЦ з учасниками команди супроводу дітей з порушенням інтелектуального розвитку легкого ступеня в умовах інклюзивного навчання. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Взаємодія фахівців інклюзивно-ресурсного центру з командою супроводу учнів з інтелектуальними порушеннями у закладі загальної середньої освіти з інклюзивним навчанням | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 127 | uk_UA |