dc.contributor.author |
Губіш, Діана Миколаївна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-06T06:02:05Z |
|
dc.date.available |
2025-05-06T06:02:05Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Губіш Д. М. Формування професійної свідомості майбутніх корекційних педагогів: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Діана Миколаївна Губіш. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 82 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9044 |
|
dc.description.abstract |
Сучасна педагогічна парадигма визначає особливе значення професійної свідомості в контексті розвитку освітньої сфери. На цьому тлі особливо важливим є розуміння та дослідження особливостей професійної свідомості майбутніх корекційних педагогів, які мають унікальні завдання та відповідальність у вихованні та навчанні осіб із особливими освітніми потребами. Мета дослідження – проаналізувати та уточнити сутність професійної свідомості майбутніх корекційних педагогів, визначити чинники, що впливають на її формування та розвиток, а також розробити ефективні методики та стратегії для підвищення рівня професійної свідомості у цій групі фахівців. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Формування професійної свідомості майбутніх корекційних педагогів |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
82 |
uk_UA |