DSpace Repository

Формування професійної свідомості майбутніх корекційних педагогів

Show simple item record

dc.contributor.author Губіш, Діана Миколаївна
dc.date.accessioned 2025-05-06T06:02:05Z
dc.date.available 2025-05-06T06:02:05Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Губіш Д. М. Формування професійної свідомості майбутніх корекційних педагогів: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Діана Миколаївна Губіш. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9044
dc.description.abstract Сучасна педагогічна парадигма визначає особливе значення професійної свідомості в контексті розвитку освітньої сфери. На цьому тлі особливо важливим є розуміння та дослідження особливостей професійної свідомості майбутніх корекційних педагогів, які мають унікальні завдання та відповідальність у вихованні та навчанні осіб із особливими освітніми потребами. Мета дослідження – проаналізувати та уточнити сутність професійної свідомості майбутніх корекційних педагогів, визначити чинники, що впливають на її формування та розвиток, а також розробити ефективні методики та стратегії для підвищення рівня професійної свідомості у цій групі фахівців. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Формування професійної свідомості майбутніх корекційних педагогів uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 82 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account