Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Губіш, Діана Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-06T06:02:05Z | |
dc.date.available | 2025-05-06T06:02:05Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Губіш Д. М. Формування професійної свідомості майбутніх корекційних педагогів: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Діана Миколаївна Губіш. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 82 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9044 | |
dc.description.abstract | Сучасна педагогічна парадигма визначає особливе значення професійної свідомості в контексті розвитку освітньої сфери. На цьому тлі особливо важливим є розуміння та дослідження особливостей професійної свідомості майбутніх корекційних педагогів, які мають унікальні завдання та відповідальність у вихованні та навчанні осіб із особливими освітніми потребами. Мета дослідження – проаналізувати та уточнити сутність професійної свідомості майбутніх корекційних педагогів, визначити чинники, що впливають на її формування та розвиток, а також розробити ефективні методики та стратегії для підвищення рівня професійної свідомості у цій групі фахівців. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Формування професійної свідомості майбутніх корекційних педагогів | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 82 | uk_UA |