ElarK-PNU

Особливості розвитку писемного мовлення у старшокласників з інтелектуальними порушеннями

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Дробаха, Олена Олександрівна
dc.date.accessioned 2025-05-06T10:41:21Z
dc.date.available 2025-05-06T10:41:21Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Дробаха О. О. Особливості розвитку писемного мовлення у старшокласників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Олена Олександрівна Дробаха. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 68 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9047
dc.description.abstract Писемне мовлення має вагоме значення для загального пізнавального розвитку дитини, оскільки передбачає не лише володіння мовою, а й сприяє розвитку здатності до аналізу, синтезу та узагальнення інформації. Під час різного виду письма учні вчаться критично осмислювати прочитане, висловлювати власну думку, аргументувати свої погляди та робити висновки. Тому розвиток писемного мовлення сприяє критичності мислення та його самостійності. Мета дослідження – розробити та обґрунтувати методичні рекомендації щодо формування зв’язного писемного мовлення у старшокласників з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості розвитку писемного мовлення у старшокласників з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 68 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу