Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Дробаха, Олена Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-06T10:41:21Z | |
dc.date.available | 2025-05-06T10:41:21Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Дробаха О. О. Особливості розвитку писемного мовлення у старшокласників з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Олена Олександрівна Дробаха. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 68 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9047 | |
dc.description.abstract | Писемне мовлення має вагоме значення для загального пізнавального розвитку дитини, оскільки передбачає не лише володіння мовою, а й сприяє розвитку здатності до аналізу, синтезу та узагальнення інформації. Під час різного виду письма учні вчаться критично осмислювати прочитане, висловлювати власну думку, аргументувати свої погляди та робити висновки. Тому розвиток писемного мовлення сприяє критичності мислення та його самостійності. Мета дослідження – розробити та обґрунтувати методичні рекомендації щодо формування зв’язного писемного мовлення у старшокласників з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку писемного мовлення у старшокласників з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 68 | uk_UA |