dc.contributor.author |
Мигаль, Світлана Богданівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-07T06:23:08Z |
|
dc.date.available |
2025-05-07T06:23:08Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Мигаль С. Б. Формування соціалізованості здобувачів початкової освіти з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Світлана Богданівна Мигаль. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 83 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9049 |
|
dc.description.abstract |
Незважаючи на значну кількість досліджень, присвячених проблемі соціалізації та соціалізованості дітей з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня, питання формування їхньої соціальної компетентності залишається недостатньо вивченим. Існуючий розрив між теорією та практикою, а також відсутність єдиного підходу до вирішення цієї проблеми ускладнюють процес соціалізації таких дітей. Мета дослідження – аналіз теоретичних засад та практичних аспектів формування соціалізованості у дітей з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня у початковій школі, а також розробка рекомендацій для педагогів щодо ефективної організації цього процесу. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Формування соціалізованості здобувачів початкової освіти з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
83 |
uk_UA |