Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Мигаль, Світлана Богданівна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-07T06:23:08Z | |
dc.date.available | 2025-05-07T06:23:08Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Мигаль С. Б. Формування соціалізованості здобувачів початкової освіти з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Світлана Богданівна Мигаль. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 83 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9049 | |
dc.description.abstract | Незважаючи на значну кількість досліджень, присвячених проблемі соціалізації та соціалізованості дітей з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня, питання формування їхньої соціальної компетентності залишається недостатньо вивченим. Існуючий розрив між теорією та практикою, а також відсутність єдиного підходу до вирішення цієї проблеми ускладнюють процес соціалізації таких дітей. Мета дослідження – аналіз теоретичних засад та практичних аспектів формування соціалізованості у дітей з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня у початковій школі, а також розробка рекомендацій для педагогів щодо ефективної організації цього процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Формування соціалізованості здобувачів початкової освіти з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 83 | uk_UA |