Репозиторий Dspace

Формування соціалізованості здобувачів початкової освіти з інтелектуальними порушеннями

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Мигаль, Світлана Богданівна
dc.date.accessioned 2025-05-07T06:23:08Z
dc.date.available 2025-05-07T06:23:08Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Мигаль С. Б. Формування соціалізованості здобувачів початкової освіти з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Світлана Богданівна Мигаль. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 83 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9049
dc.description.abstract Незважаючи на значну кількість досліджень, присвячених проблемі соціалізації та соціалізованості дітей з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня, питання формування їхньої соціальної компетентності залишається недостатньо вивченим. Існуючий розрив між теорією та практикою, а також відсутність єдиного підходу до вирішення цієї проблеми ускладнюють процес соціалізації таких дітей. Мета дослідження – аналіз теоретичних засад та практичних аспектів формування соціалізованості у дітей з інтелектуальними порушеннями помірного ступеня у початковій школі, а також розробка рекомендацій для педагогів щодо ефективної організації цього процесу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Формування соціалізованості здобувачів початкової освіти з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 83 uk_UA


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Расширенный поиск

Просмотр

Моя учетная запись