DSpace Repository

Особливості формування професійних інтересів в учнів з інтелектуальними порушеннями

Show simple item record

dc.contributor.author Сторожук, Лариса Володимирівна
dc.date.accessioned 2025-05-07T08:34:39Z
dc.date.available 2025-05-07T08:34:39Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Сторожук Л. В. Особливості формування професійних інтересів в учнів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Лариса Володимирівна Сторожук. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 69 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9055
dc.description.abstract Динамічні зміни ринку праці та затребуваності різних професій потребує постійного оновлення підходів до профорієнтаційної роботи та формування професійного самовизначення учнів з інтелектуальними порушеннями з метою їхньої успішної самореалізації у самостійному житті. Професійна реалізація осіб з інтелектуальними порушеннями є одним із пріоритетних завдань спеціальної освіти. У цьому аспекті вагомим визначається здійснення ефективної профорієнтаційної роботи у процесі навчально-виховної діяльності, спрямованої на формування професійного самовизначення, основою якого є професійні інтереси учнів. Мета дослідження – розробити психолого-педагогічні умови формування професійних інтересів старшокласників з інтелектуальними порушеннями. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості формування професійних інтересів в учнів з інтелектуальними порушеннями uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 69 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account