dc.contributor.author |
Сторожук, Лариса Володимирівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-07T08:34:39Z |
|
dc.date.available |
2025-05-07T08:34:39Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Сторожук Л. В. Особливості формування професійних інтересів в учнів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Лариса Володимирівна Сторожук. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 69 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9055 |
|
dc.description.abstract |
Динамічні зміни ринку праці та затребуваності різних професій потребує постійного оновлення підходів до профорієнтаційної роботи та формування професійного самовизначення учнів з інтелектуальними порушеннями з метою їхньої успішної самореалізації у самостійному житті. Професійна реалізація осіб з інтелектуальними порушеннями є одним із пріоритетних завдань спеціальної освіти. У цьому аспекті вагомим визначається здійснення ефективної профорієнтаційної роботи у процесі навчально-виховної діяльності, спрямованої на формування професійного самовизначення, основою якого є професійні інтереси учнів. Мета дослідження – розробити психолого-педагогічні умови формування професійних інтересів старшокласників з інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості формування професійних інтересів в учнів з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
69 |
uk_UA |