Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Сторожук, Лариса Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-07T08:34:39Z | |
dc.date.available | 2025-05-07T08:34:39Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Сторожук Л. В. Особливості формування професійних інтересів в учнів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Лариса Володимирівна Сторожук. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 69 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9055 | |
dc.description.abstract | Динамічні зміни ринку праці та затребуваності різних професій потребує постійного оновлення підходів до профорієнтаційної роботи та формування професійного самовизначення учнів з інтелектуальними порушеннями з метою їхньої успішної самореалізації у самостійному житті. Професійна реалізація осіб з інтелектуальними порушеннями є одним із пріоритетних завдань спеціальної освіти. У цьому аспекті вагомим визначається здійснення ефективної профорієнтаційної роботи у процесі навчально-виховної діяльності, спрямованої на формування професійного самовизначення, основою якого є професійні інтереси учнів. Мета дослідження – розробити психолого-педагогічні умови формування професійних інтересів старшокласників з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості формування професійних інтересів в учнів з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 69 | uk_UA |