dc.contributor.author |
Тимків, Світлана Миронівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-07T09:05:40Z |
|
dc.date.available |
2025-05-07T09:05:40Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Тимків С. М. Вплив соціуму на розвиток комунікативних навичок школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Світлана Миронівна Тимків. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 91 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9056 |
|
dc.description.abstract |
Сучасний етап історичного розвитку України характеризується кардинальними змінами в житті народу, новим поглядом на всі сфери людської діяльності, переоцінкою й утвердженням нових світоглядних напрямків у національній свідомості. Суспільство невпинно змінюється, висуваючи нові вимоги до освіти та соціальної адаптації. Особлива увага у сучасному дослідженні зі спеціальної педагогіки надається впливу соціуму на формування комунікативних навичок у дітей, які мають інтелектуальні порушення, взаємодію дітей з особливими освітніми потребами із соціальним середовищем, що сприяє або ускладнює їхній комунікативний розвиток. Мета дослідження – розробити педагогічні та соціальні рекомендації для підтримки та поліпшення комунікативних навичок у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Вплив соціуму на розвиток комунікативних навичок школярів з інтелектуальними порушеннями |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |