Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тимків, Світлана Миронівна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-07T09:05:40Z | |
dc.date.available | 2025-05-07T09:05:40Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Тимків С. М. Вплив соціуму на розвиток комунікативних навичок школярів з інтелектуальними порушеннями: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Світлана Миронівна Тимків. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 91 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9056 | |
dc.description.abstract | Сучасний етап історичного розвитку України характеризується кардинальними змінами в житті народу, новим поглядом на всі сфери людської діяльності, переоцінкою й утвердженням нових світоглядних напрямків у національній свідомості. Суспільство невпинно змінюється, висуваючи нові вимоги до освіти та соціальної адаптації. Особлива увага у сучасному дослідженні зі спеціальної педагогіки надається впливу соціуму на формування комунікативних навичок у дітей, які мають інтелектуальні порушення, взаємодію дітей з особливими освітніми потребами із соціальним середовищем, що сприяє або ускладнює їхній комунікативний розвиток. Мета дослідження – розробити педагогічні та соціальні рекомендації для підтримки та поліпшення комунікативних навичок у молодших школярів з інтелектуальними порушеннями. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Вплив соціуму на розвиток комунікативних навичок школярів з інтелектуальними порушеннями | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |