DSpace Repository

Особливості розвитку природознавчих уявлень у молодших школярів з порушеннями інтелекту

Show simple item record

dc.contributor.author Боштан, Марина
dc.date.accessioned 2025-05-12T07:01:58Z
dc.date.available 2025-05-12T07:01:58Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Боштан М. Особливості розвитку природознавчих уявлень у молодших школярів з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Марина Боштан. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9118
dc.description.abstract На сьогодні пріоритетним напрямком перебування особистості у мікро- та макро- середовищі виступає плідна взаємодія між людиною і довкіллям. Усі заклади середньої освіти повинні успішно розвивати природознавчі знання, уміння та навички засобами освітнього процесу. Однак переважна більшість інформаційного наповнення з природознавства аналізується у розрізі природознавчих знань, майже ніхто із дослідників не відокремлював уявлення про довкілля, як окремий напрямок дослідження. Мета дослідження – виявлення та аналіз теоретико-методологічних і практичних аспектів розвитку природознавчих уявлень у учнів початкової ланки освіти з порушеннями інтелекту. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості розвитку природознавчих уявлень у молодших школярів з порушеннями інтелекту uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 82 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account