dc.contributor.author |
Боштан, Марина |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-12T07:01:58Z |
|
dc.date.available |
2025-05-12T07:01:58Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Боштан М. Особливості розвитку природознавчих уявлень у молодших школярів з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Марина Боштан. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 82 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9118 |
|
dc.description.abstract |
На сьогодні пріоритетним напрямком перебування особистості у мікро- та макро- середовищі виступає плідна взаємодія між людиною і довкіллям. Усі заклади середньої освіти повинні успішно розвивати природознавчі знання, уміння та навички засобами освітнього процесу. Однак переважна більшість інформаційного наповнення з природознавства аналізується у розрізі природознавчих знань, майже ніхто із дослідників не відокремлював уявлення про довкілля, як окремий напрямок дослідження. Мета дослідження – виявлення та аналіз теоретико-методологічних і практичних аспектів розвитку природознавчих уявлень у учнів початкової ланки освіти з порушеннями інтелекту. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості розвитку природознавчих уявлень у молодших школярів з порушеннями інтелекту |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
82 |
uk_UA |