Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Боштан, Марина | |
dc.date.accessioned | 2025-05-12T07:01:58Z | |
dc.date.available | 2025-05-12T07:01:58Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Боштан М. Особливості розвитку природознавчих уявлень у молодших школярів з порушеннями інтелекту: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Марина Боштан. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 82 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9118 | |
dc.description.abstract | На сьогодні пріоритетним напрямком перебування особистості у мікро- та макро- середовищі виступає плідна взаємодія між людиною і довкіллям. Усі заклади середньої освіти повинні успішно розвивати природознавчі знання, уміння та навички засобами освітнього процесу. Однак переважна більшість інформаційного наповнення з природознавства аналізується у розрізі природознавчих знань, майже ніхто із дослідників не відокремлював уявлення про довкілля, як окремий напрямок дослідження. Мета дослідження – виявлення та аналіз теоретико-методологічних і практичних аспектів розвитку природознавчих уявлень у учнів початкової ланки освіти з порушеннями інтелекту. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку природознавчих уявлень у молодших школярів з порушеннями інтелекту | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 82 | uk_UA |