dc.contributor.author |
Гулько, Вероніка Анатоліївна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-13T12:53:04Z |
|
dc.date.available |
2025-05-13T12:53:04Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Гулько В. А. Готовність педагогів закладів загальної середньої освіти до роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Вероніка Анатоліївна Гулько. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 80 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9129 |
|
dc.description.abstract |
У сфері освіти в Україні невпинно відбуваються реформи, але одним із пріоритетних напрямків уже багато років поспіль залишається впровадження інклюзивної освіти, формування нової філософії державної політики щодо дітей з особливими освітніми потребами, реалізація та поширення моделі інклюзивного навчання дітей у закладах дошкільної та загальної середньої освіти. Однак на сьогодні у вчителів ЗЗСО з інклюзивним навчанням часто виникають труднощі у роботі з дітьми з складними порушеннями розвитку, які мають порушення інтелектуальної, сенсомоторної, мовленнєвої, особистісної сфер розвитку. Тому є вкрай необхідною підготовка педагогів інклюзивних закладів до роботи з такою категорією учнів. Мета дослідження – розробити методичне забезпечення формування готовності педагогів інклюзивних закладів до роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Готовність педагогів закладів загальної середньої освіти до роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
80 |
uk_UA |