DSpace Repository

Готовність педагогів закладів загальної середньої освіти до роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку

Show simple item record

dc.contributor.author Гулько, Вероніка Анатоліївна
dc.date.accessioned 2025-05-13T12:53:04Z
dc.date.available 2025-05-13T12:53:04Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Гулько В. А. Готовність педагогів закладів загальної середньої освіти до роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Вероніка Анатоліївна Гулько. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 80 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9129
dc.description.abstract У сфері освіти в Україні невпинно відбуваються реформи, але одним із пріоритетних напрямків уже багато років поспіль залишається впровадження інклюзивної освіти, формування нової філософії державної політики щодо дітей з особливими освітніми потребами, реалізація та поширення моделі інклюзивного навчання дітей у закладах дошкільної та загальної середньої освіти. Однак на сьогодні у вчителів ЗЗСО з інклюзивним навчанням часто виникають труднощі у роботі з дітьми з складними порушеннями розвитку, які мають порушення інтелектуальної, сенсомоторної, мовленнєвої, особистісної сфер розвитку. Тому є вкрай необхідною підготовка педагогів інклюзивних закладів до роботи з такою категорією учнів. Мета дослідження – розробити методичне забезпечення формування готовності педагогів інклюзивних закладів до роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Готовність педагогів закладів загальної середньої освіти до роботи з дітьми зі складними порушеннями розвитку uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 80 uk_UA


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account