Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Совик, Маргарита Василівна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-15T11:22:33Z | |
dc.date.available | 2025-05-15T11:22:33Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Совик М. В. Особливості адаптації молодших школярів з синдром Дауна до навчання у школі: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Маргарита Василівна Совик. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 77 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9139 | |
dc.description.abstract | Сучасна система освіти дедалі більше спрямована на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для всіх дітей, незалежно від їхніх індивідуальних особливостей. З кожним роком зростає усвідомлення необхідності інтеграції дітей із синдромом Дауна до загальноосвітніх шкільних колективів як важливого чинника формування толерантного суспільства. Дослідження процесу адаптації таких дітей до школи сприяють поширенню успішного практичного досвіду та вдосконаленню умов для ефективної інклюзії. Мета роботи – дослідити особливості процесу адаптації молодших школярів з синдромом Дауна до навчання в умовах закладу загальної середньої освіти та розробити рекомендації для батьків і педагогів щодо покращення цього процесу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості адаптації молодших школярів з синдром Дауна до навчання у школі | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 77 | uk_UA |