ElarK-PNU

Особливості адаптації молодших школярів з синдром Дауна до навчання у школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Совик, Маргарита Василівна
dc.date.accessioned 2025-05-15T11:22:33Z
dc.date.available 2025-05-15T11:22:33Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Совик М. В. Особливості адаптації молодших школярів з синдром Дауна до навчання у школі: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Маргарита Василівна Совик. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 77 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9139
dc.description.abstract Сучасна система освіти дедалі більше спрямована на забезпечення рівного доступу до якісної освіти для всіх дітей, незалежно від їхніх індивідуальних особливостей. З кожним роком зростає усвідомлення необхідності інтеграції дітей із синдромом Дауна до загальноосвітніх шкільних колективів як важливого чинника формування толерантного суспільства. Дослідження процесу адаптації таких дітей до школи сприяють поширенню успішного практичного досвіду та вдосконаленню умов для ефективної інклюзії. Мета роботи – дослідити особливості процесу адаптації молодших школярів з синдромом Дауна до навчання в умовах закладу загальної середньої освіти та розробити рекомендації для батьків і педагогів щодо покращення цього процесу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості адаптації молодших школярів з синдром Дауна до навчання у школі uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 77 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу