ElarK-PNU

Роль батьків у соціальній адаптації дітей з розладами спектру аутизму в умовах інклюзивного навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пендюк, Людмила Михайлівна
dc.date.accessioned 2025-05-16T08:49:14Z
dc.date.available 2025-05-16T08:49:14Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Пендюк Л. М. Роль батьків у соціальній адаптації дітей з розладами спектру аутизму в умовах інклюзивного навчання: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Людмила Михайлівна Пендюк. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 82 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9144
dc.description.abstract Проблема соціальної адаптації дітей з розладами спектру аутизму в інклюзивному освітньому середовищі набуває все більшої гостроти. З одного боку, інклюзивна освіта відкриває перед дітьми з особливими освітніми потребами нові можливості для розвитку та соціалізації; з іншого, успішна адаптація таких дітей значною мірою залежить від командної співпраці усіх учасників освітнього процесу, в тому числі й батьків. Їхня активна участь у житті дитини, підтримка та співпраця з педагогами є ключовими факторами успішної інклюзії. Мета дослідження – вивчення та аналіз ролі батьків у процесі соціальної адаптації дітей з розладами спектру аутизму в умовах інклюзивного навчання, а також розробка практичних рекомендацій для підвищення ефективності цього процесу. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Роль батьків у соціальній адаптації дітей з розладами спектру аутизму в умовах інклюзивного навчання uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 82 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу