dc.contributor.author |
Тиводар, Олеся Михайлівна |
|
dc.date.accessioned |
2025-05-19T11:03:36Z |
|
dc.date.available |
2025-05-19T11:03:36Z |
|
dc.date.issued |
2024 |
|
dc.identifier.citation |
Тиводар О. М. Особливості інклюзивного навчання молодших школярів з розладами спектру аутизму: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Олеся Михайлівна Тиводар. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 75 с. |
uk_UA |
dc.identifier.uri |
http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9149 |
|
dc.description.abstract |
Впровадження Концепції Нової української школи та Державного стандарту початкової освіти має на меті зміну освітньої парадигми в нашій країні та її переорієнтацію на компетентнісний підхід, згідно з яким кожна дитина у процесі здобуття освіти має оволодіти як навчальними, так і житєвими компетентностями, необхідними для її подальшого самостійного життя. Особливого значення компетентнісний підхід набуває в освіті дітей з розладами спектру аутизму, у яких наявність специфічних особливостей психофізичного розвитку та виразних труднощів у соціальній взаємодії і комунікації обумовлює проблеми в оволодінні навчальними та життєвими компетентностями. Мета дослідження – визначити особливості інклюзивного навчання молодших школярів з розладами спектру аутизму; розробити психолого-педагогічні умови та методичні рекомендації для забезпечення його ефективності. |
uk_UA |
dc.language.iso |
uk_UA |
uk_UA |
dc.publisher |
Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка |
uk_UA |
dc.subject |
016.02 Олігофренопедагогіка |
uk_UA |
dc.title |
Особливості інклюзивного навчання молодших школярів з розладами спектру аутизму |
uk_UA |
dc.type |
Магістерська робота |
uk_UA |
dc.format.pages |
75 |
uk_UA |