Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тиводар, Олеся Михайлівна | |
dc.date.accessioned | 2025-05-19T11:03:36Z | |
dc.date.available | 2025-05-19T11:03:36Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Тиводар О. М. Особливості інклюзивного навчання молодших школярів з розладами спектру аутизму: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Олеся Михайлівна Тиводар. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 75 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9149 | |
dc.description.abstract | Впровадження Концепції Нової української школи та Державного стандарту початкової освіти має на меті зміну освітньої парадигми в нашій країні та її переорієнтацію на компетентнісний підхід, згідно з яким кожна дитина у процесі здобуття освіти має оволодіти як навчальними, так і житєвими компетентностями, необхідними для її подальшого самостійного життя. Особливого значення компетентнісний підхід набуває в освіті дітей з розладами спектру аутизму, у яких наявність специфічних особливостей психофізичного розвитку та виразних труднощів у соціальній взаємодії і комунікації обумовлює проблеми в оволодінні навчальними та життєвими компетентностями. Мета дослідження – визначити особливості інклюзивного навчання молодших школярів з розладами спектру аутизму; розробити психолого-педагогічні умови та методичні рекомендації для забезпечення його ефективності. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.02 Олігофренопедагогіка | uk_UA |
dc.title | Особливості інклюзивного навчання молодших школярів з розладами спектру аутизму | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 75 | uk_UA |