ElarK-PNU

Особливості інклюзивного навчання молодших школярів з розладами спектру аутизму

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тиводар, Олеся Михайлівна
dc.date.accessioned 2025-05-19T11:03:36Z
dc.date.available 2025-05-19T11:03:36Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Тиводар О. М. Особливості інклюзивного навчання молодших школярів з розладами спектру аутизму: магістерська роб.: 016.02 Олігофренопедагогіка / Олеся Михайлівна Тиводар. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 75 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9149
dc.description.abstract Впровадження Концепції Нової української школи та Державного стандарту початкової освіти має на меті зміну освітньої парадигми в нашій країні та її переорієнтацію на компетентнісний підхід, згідно з яким кожна дитина у процесі здобуття освіти має оволодіти як навчальними, так і житєвими компетентностями, необхідними для її подальшого самостійного життя. Особливого значення компетентнісний підхід набуває в освіті дітей з розладами спектру аутизму, у яких наявність специфічних особливостей психофізичного розвитку та виразних труднощів у соціальній взаємодії і комунікації обумовлює проблеми в оволодінні навчальними та життєвими компетентностями. Мета дослідження – визначити особливості інклюзивного навчання молодших школярів з розладами спектру аутизму; розробити психолого-педагогічні умови та методичні рекомендації для забезпечення його ефективності. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.02 Олігофренопедагогіка uk_UA
dc.title Особливості інклюзивного навчання молодших школярів з розладами спектру аутизму uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 75 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу