ElarK-PNU

Особливості розвитку монологу у дітей молодшого шкільного віку з нерізко вираженим загальним недорозвитком мовлення

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гончарук, Марія
dc.date.accessioned 2025-05-20T12:19:13Z
dc.date.available 2025-05-20T12:19:13Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Гончарук М. Особливості розвитку монологу у дітей молодшого шкільного віку з нерізко вираженим загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Марія Гончарук. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 81 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9156
dc.description.abstract Монологічне мовлення є важливим компонентом загального розвитку дитини та є основою для успішного засвоєння навчальних програм у молодшому шкільному віці. Здатність виразно і логічно викладати думки в монологічній формі сприяє розвитку когнітивних функцій, соціальних навичок та комунікативної компетентності. Однак у дітей з нерізко вираженим загальним недорозвитком мовлення цей процес може мати суттєві труднощі, що значною мірою впливає на ефективність навчання й адаптацію до шкільного середовища. Мета дослідження – вивчення особливостей розвитку монологічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з нерізко вираженим загальним недорозвиненням мовлення, а також розробка й апробація методів і підходів, спрямованих на корекцію та удосконалення цього мовленнєвого компонента в процесі навчання та виховання таких дітей. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Особливості розвитку монологу у дітей молодшого шкільного віку з нерізко вираженим загальним недорозвитком мовлення uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 81 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу