Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гончарук, Марія | |
dc.date.accessioned | 2025-05-20T12:19:13Z | |
dc.date.available | 2025-05-20T12:19:13Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.citation | Гончарук М. Особливості розвитку монологу у дітей молодшого шкільного віку з нерізко вираженим загальним недорозвитком мовлення: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Марія Гончарук. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 81 с. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9156 | |
dc.description.abstract | Монологічне мовлення є важливим компонентом загального розвитку дитини та є основою для успішного засвоєння навчальних програм у молодшому шкільному віці. Здатність виразно і логічно викладати думки в монологічній формі сприяє розвитку когнітивних функцій, соціальних навичок та комунікативної компетентності. Однак у дітей з нерізко вираженим загальним недорозвитком мовлення цей процес може мати суттєві труднощі, що значною мірою впливає на ефективність навчання й адаптацію до шкільного середовища. Мета дослідження – вивчення особливостей розвитку монологічного мовлення у дітей молодшого шкільного віку з нерізко вираженим загальним недорозвиненням мовлення, а також розробка й апробація методів і підходів, спрямованих на корекцію та удосконалення цього мовленнєвого компонента в процесі навчання та виховання таких дітей. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка | uk_UA |
dc.subject | 016.01 Логопедія | uk_UA |
dc.title | Особливості розвитку монологу у дітей молодшого шкільного віку з нерізко вираженим загальним недорозвитком мовлення | uk_UA |
dc.type | Магістерська робота | uk_UA |
dc.format.pages | 81 | uk_UA |