ElarK-PNU

Діагностика і корекція мовленнєвих ритмічних процесів у молодших школярів з особливими освітніми потребами

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Паленичка, Тетяна
dc.date.accessioned 2025-05-21T07:04:10Z
dc.date.available 2025-05-21T07:04:10Z
dc.date.issued 2024
dc.identifier.citation Паленичка Т. Діагностика і корекція мовленнєвих ритмічних процесів у молодших школярів з особливими освітніми потребами: магістерська роб.: 016.01 Логопедія / Тетяна Паленичка. – Кам’янець-Подільський, 2024. – 88 с. uk_UA
dc.identifier.uri http://elar.kpnu.edu.ua/xmlui/handle/123456789/9159
dc.description.abstract Актуальність даної теми обумовлена необхідністю застосування ефективних методик для корекційної роботи з розвитку ритмічних процесів у дітей з особливими освітніми потребами. Вивчення зв’язку між ритмічними процесами та розвитком моторики, а також впливу ритмічних вправ на когнітивні функції, є важливим етапом у пошуках нових підходів до корекції та підтримки розвитку цих дітей. Мета роботи – розроблення методичного забезпечення для проведення діагностики і корекції мовленнєвих ритмічних процесів у молодших школярів з особливими освітніми потребами. uk_UA
dc.language.iso uk_UA uk_UA
dc.publisher Кам’янець-Подільський національний університет імені Івана Огієнка uk_UA
dc.subject 016.01 Логопедія uk_UA
dc.title Діагностика і корекція мовленнєвих ритмічних процесів у молодших школярів з особливими освітніми потребами uk_UA
dc.type Магістерська робота uk_UA
dc.format.pages 88 uk_UA


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу